Bericht van verzorger Rene

14-03-2015

Bericht van verzorger Rene

Beste Musketiers,

Reeds sinds enige tijd ben ik jullie verzorger wat ik nog altijd met heel veel plezier doe bij deze fijne vereniging. Misschien kunnen jullie het nog herinneren dat ik vorig jaar eigenlijk wilde stoppen, dat ook heb gedaan en binnen 7 dagen weer aan boord was. Volgens collega Gert de kortste stop ooit.

Echter, ik ben wel weer bij Musketiers verder gegaan maar heb wel afscheid genomen van al mijn eigen praktijken (3 stuks) om zodoende toch meer tijd te vinden voor mijn gezin. Dit heeft wel tot gevolg dat ik mijn therapeut licenties niet langer nodig heb en deze dus per 1 april 2015 niet langer zal verlengen.

Welnu wat betekent dit voor jullie?
Regelmatig stappen musketiers bij ons binnen voor een beoordeling advies of behandeling. Dat zal niet veranderen voor wat betreft een advies of beoordeling, echter wanneer er behandelingen vereist zijn zoals bijv. bij scheuringen, slijmbeurzen, etc etc. ben ik helaas genoodzaakt jullie voortaan via de reguliere weg door te sturen naar de huisarts.

We zullen ons dus voortaan moeten beperken tot de verzorgende taken voor de voetballende leden.
Jammerlijk maar wanneer mijn therapeutische status verdwijnt verdwijnen daarmee ook de bevoegdheden. In ieder geval wil ik jullie op deze wijze bedanken voor het vertrouwen de afgelopen jaren.

Ik reken op jullie begrip en heb je vragen kom gerust langs.

Met sportieve groeten,
Rene