Grote Clubactie 2015

27-08-2015

Grote Clubactie 2015

Net als voorgaande jaren, doet VV Musketiers ook dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie. Een actie waarbij kinderen geld op kunnen halen voor de eigen vereniging. Een lot kost €3,00, waarvan €2,40 naar de vereniging gaat en €0,50 per verkocht lot de kinderen zelf mogen houden! De opbrengst van de actie zal gebruikt worden voor materialen en activiteiten voor de jeugd. Denk hierbij aan bijvoorbeeld de organisatie van ons jeugdtoernooi en het nieuwjaarstoernooi, maar ook aan de sinterklaas- en paasactiviteit. Met betrekking tot materialen kun je denken aan ballen, kleine doelen en spelmateriaal om de trainingen nog leuker en uitdagender te maken.

Vanaf zaterdag 19 september start de actie en kan de verkoop beginnen. Dit jaar kunnen voor het eerst ook loten online verkocht worden. In de week voorafgaand aan de start van de Grote Clubactie zullen de verkoopboekjes met een begeleidende brief tijdens de training worden uitgedeeld.

Help jij dit jaar ook weer mee om zo veel mogelijk loten te verkopen voor de vereniging?