Grote Clubactie van start gegaan: Maak kans op iPad Touch

16-09-2013

Grote Clubactie van start gegaan: Maak kans op iPad Touch

Zoals voorgaande jaren, doet ook vv Musketiers dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie. De Grote Clubactie helpt verenigingen en instellingen in heel Nederland hun doelen te verwezenlijken door middel van een jaarlijkse loterij. Onze voetballers kunnen zelf geld ophalen voor de club door de verkoop van loten. Een lot kost €3,00, waarvan €2,40 naar de vereniging gaat én waarvan de lotenverkoper maar liefst €0,50 zelf mag houden!

Daarnaast houdt de Grote Clubactie een verkoopwedstrijd, waarbij je een Apple iPod Touch kunt winnen. Tevens maak je kans op een heel aantal andere mooie prijzen. Reden te meer dus om ook dit jaar weer zoveel mogelijk loten te verkopen voor de club. Voor meer informatie, kijk op www.clubactie.nl.

Eerstvolgende belangrijke data rondom de clubactie:

11 september – uitdelen verkoopboekjes tijdens training

14 september tot 21 oktober – verkoop loten