1 december: oliebollen!

26-10-2018

1 december: oliebollen!

Op zaterdag 1 december 2018 bakt VV Musketiers weer overheerlijke oliebollen. De opbrengst hiervan wordt gebruikt voor de aanschaf van nieuwe apparatuur in de keuken van het clubhuis.

De oliebollen kosten € 6,50 per zak van 10 stuks en bestellingen kunnen vanaf 10.00 uur tegen contante betaling worden opgehaald bij de oliebollenkraam bij het Clubhuis van VV Musketiers. Losse oliebollen kosten € 0,80 per stuk.

Wil je er zeker van zijn dat je op 1 december lekkere oliebollen bij de koffie hebt?
Dan kun je ze tot en met 20 november bestellen door het bestelformulier in te leveren aan de bar van ons clubhuis: bestelformulier-oliebollen-dec-2018-1541446718.pdf
Mailen naar oc@vvmusketiers.nl kan ook!

Er wordt de hele dag gebakken, dus er zijn doorlopend warme oliebollen. Niet kunnen bestellen? Kom gewoon langs… van harte welkom! Maar, op = op.