v.v. Musketiers

In Memoriam: Flip van de Klift

28-09-2019

In Memoriam: Flip van de Klift

Bedroefd hebben wij het bericht ontvangen van het overlijden van ons gewaardeerde erelid Flip van de Klift, op de leeftijd van 86 jaar.

Flip was sinds 1 juli 1959 lid van Musketiers. Daarvoor was hij lid van VV Elst, dat destijds ophield te bestaan. Toen zijn zoon Kees ging voetballen bij de Mussen, werd Flip jeugdleider van het elftal van zijn zoon. Door de jaren heen is Flip zeer betrokken en actief geweest bij onze verenging. Hij was o.a. trainer, OC-lid en heeft geholpen met de bouw en verbouwing van ons clubhuis. Daarnaast heeft hij geholpen bij het automatiseren van de ledenadministratie. Flip was voor iedereen het aanspreekpunt als het ging om de geschiedenis van VV Musketiers. Hij schreef daarom ook het stukje “historie” voor onze website. Bij de Nieuwjaarsreceptie van 2016 werd Flip als waardering voor zijn betrokkenheid, in het bijzijn van zijn familie, gehuldigd tot erelid van onze vereniging.

Tot afgelopen zaterdag was hij vooral ook een trouwe supporter van ons 1ste elftal, waar zijn zoon Kees en zijn kleinzoon Jordi in gespeeld hebben.

Bovenal was Flip een geliefde man die graag gezien werd op Het Sportpark. Wij verliezen in hem een echte Musketier met een groen-wit hart.

VV Musketiers wenst Cees en Marian en hun beider partners, (achter)kleinkinderen en verdere familie en vrienden sterkte met dit verlies.

In samenspraak met de familie is een gedenkplaats aangemaakt waar u uw condoleance kunt achterlaten: https://www.memori.nl/gedenkplaats/flip-vd-klift