Rabo Clubkas Campagne

23-09-2016

Rabo Clubkas Campagne

Onze vereniging neemt ook dit jaar deel aan de Rabo Clubkas Campagne, waarbij de Rabobank Utrechtse Heuvelrug maar liefst € 100.000.- verdeelt onder de aangemelde verenigingen.

Leden van Rabobank Utrechtse Heuvelrug ontvangen komende week een unieke code waarmee ze tussen 29 september en 17 oktober 2016 via een stemsite hun stem uit kunnen brengen op de verenigingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht. Het bedrag dat een vereniging ontvangt loopt op naarmate het aantal stemmen oploopt..

Wij willen iedereen daarom vragen om te stemmen op Musketiers - Voetbal. Dit stemmen kost je niets, en levert ons een mooie aanvulling van de clubkas op.

NB… misschien kun je ook mensen in je omgeving vragen ons te steunen?!

Alvast bedankt!