Succesvolle oliebollenactie!

22-11-2021

Succesvolle oliebollenactie!

We kijken terug op een geslaagde en gezellige oliebollenactie op 20 november.

De voorbereidingen startten al op donderdag toen de tent en de kraam werden opgebouwd. Nadat op vrijdag de appels waren geschild en de rozijnen geweld, startten de eerste helpers al vroeg om de lekkerste oliebollen te kunnen bakken.
Helaas moesten zij eerst een tegenvaller incasseren, omdat de bak- en verkoophoek moedwillig waren vernield... zó teleurstellend! Aangifte hiervan is inmiddels gedaan overigens.

Gelukkig lieten onze vrijwilligers zich niet uit het veld slaan en hebben zij na een hernieuwde opbouw de hele dag door volop gebakken en verkocht. Jammer genoeg moet een deel van de opbrengst nu wel worden besteed aan de vervanging van de geleende, kapot gemaakte tent. We hopen met de rest deze winter een overkapping van ons terras te kunnen realiseren.

Alle vrijwilligers die hebben geholpen bij deze actie, bedankt!

Tot slot bedanken wij alle kopers voor de enthousiaste reacties. Graag tot de volgende keer!