Jouw mening is belangrijk....
26-02-2013
Zoals reeds aangegeven door de voorzitters van Oranje Wit en Musketiers in hun nieuwjaarstoespraak, vragen de besturen van beide voetbalverenigingen deze week via een enquĂȘte JOUW mening over een eventuele verdere samenwerking.
Om een idee te krijgen of we met deze plannen moeten doorgaan, vragen wij je of je het formulier met jouw JA / NEE in de bijgevoegde antwoordenvelop wil terugzenden.
Alvast bedankt!
Het Bestuur
