Vakantievoetbal in Elst!

01-04-2021

Vakantievoetbal in Elst!

Tijdelijke actie voor de leden van Musketiers:
Bij aanmelding van min. 5 teamleden krijgt iedereen uit het team 10% korting! Schrijf je zo snel mogelijk in!

Als geen ander weten wij hoe leuk het is om de hele dag bezig te zijn met een bal, samen met vrienden. Mede hierom zijn wij 'mussen' (Bas en Tim Claessen, Thomas Starrenburg en Jonathan Vandionant) het initiatief gestart om het begeleid voetballen te verzorgen in de vakantie. Wij merken dat er tegenwoordig minder wordt bewogen en gesport door de jeugd. Daarom organiseren wij voor kinderen van 5 t/m 14 jaar voetbalactiviteiten. Met het organiseren van de voetbalactiviteiten voor de kinderen, bieden wij de mogelijkheid om lekker te voetballen in de vakantie. Zo blijven ze van de playstation of computer af.

Het evenement vindt plaats tijdens de meivakantie. Op 28 & 29 april kunnen de kinderen van 10:00 tot 16:00 bij ons terecht. De kinderen zullen gedurende deze twee dagen diverse onderdelen beoefenen. Denk hierbij aan technische training, wedstrijden, toernooitjes, een voetbalquiz, maar ook voetbalspelletjes en er is zelfs een pannakooi aanwezig! Daarnaast wordt een gezonde lunch verzorgd, inclusief een tussendoortje en drinken. Alle kinderen zijn welkom, dus ook als uw kind voetbal nog niet voetbalt.

Voor deze twee dagen vragen wij een prijs van €49,95. Dit is inbegrepen:
- twee dagen overdag opvang voor uw kind
- een gezonde lunch, tussendoortjes en drinken. Kortom, er hoeft nergens meer aan gedacht te worden!
- twee dagen gevarieerde trainingen van ervaren trainers
- een gratis bal om na de activiteiten zelfstandig door te blijven oefenen!

De activiteiten vinden plaats op ons Sportpark!
Wilt u dat uw kind in de vakantie 2 dagen de gehele dag opgevangen wordt en lekker kan voetballen? Meldt uw kind dan zo snel mogelijk aan via het formulier op onze site www.vakantievoetbal.nl! Hier kunt u ook in alle rust nog even de uitgebreide informatie doorlezen! Let op; de inschrijf plekken zijn (helaas) beperkt.
Voor vragen, neem contact met ons op via de mail info@vakantievoetbal.nl of telefonisch (06-18547280).