Het jeugdtoernooi was top!
23-05-2015
Het VV Musketiers jeugdtoernooi 2015 zit er weer op.
Wij ontvingen teams van maar liefst 19 voetbalverenigingen uit de regio. Zo'n 540 deelnemers speelden hun wedstrijdjes op ons Sportpark deze 2 dagen.... een super opkomst! Van Mini's t/m B, iedereen was enthousiast en streed voor wat hij/zij waard was. Zelfs de regen van zaterdagochtend mocht de pret niet drukken.
Uiteindelijk werden er 25 bekers uitgereikt en kregen alle deelnemers een mooi groen vaantje als aandenken aan dit leuke toernooi.
Deelnemende teams: bedankt voor jullie komst!
Toernooicommissie en alle helpende handen van vandaag: bedankt voor jullie bijdrage!
