It giet oan.....
21-03-2014
De vrijwilligers van de accommodatie-commissie kunnen er geen genoeg van krijgen.... Er is dan ook altijd genoeg te doen.
In het verleden maakten zij o.a. de houten tafels in het clubhuis. Zoals je op de foto kunt zien wordt op dit moment onze kelder omgetoverd tot een heuse vergader / bespreekruimte. Daarna is het jeugdhonk aan de beurt. Deze wordt opgeknapt en opnieuw aangekleed.
Wil je je steentje of kwastje ook bijdragen?
Meld je dan aan bij Dirk Jan van Manen
