v.v. Musketiers

Nieuws

Archief

Terug naar de archief

Musketiers en trainer Joop Vink gaan derde jaar in

07-01-2017

Musketiers en trainer Joop Vink gaan derde jaar in

Tijdens de vrijdagavond gehouden nieuwjaarsreceptie heeft voorzitter Berry van Verseveld aangegeven dat namens het bestuur en hoofdtrainer Joop Vink de intentie is uitgesproken om nog een jaar langer aan elkaar verbonden te blijven.

Beide kampen zijn er van overtuigd dat er nog voldoende rek in de spelersgroep zit om de samenwerking te continueren. “Het bevalt goed en tijdens de evaluatie hebben we geconstateerd dat er gezien de gespeelde wedstrijden meer in zit. Nu de selectie weer op peil begint te komen, gaan we ons de tweede seizoenshelft richten op plaats vier; het gat bedraagt slecht zes punten”, aldus een tevreden coach over zijn contractverlening.

Verder is ook bekend gemaakt dat verzorger Rene Janssen op het punt staat zijn contract met een jaar te verlengen.

Bron: voetbaleentwee