v.v. Musketiers

Nieuws

Archief

Terug naar de archief

Post van de Sint voor Mini's/F2/F1

17-11-2014

Post van de Sint voor Mini's/F2/F1

Beste meisjes en jongens van de Mini's/F2/F1,


Bijna is het alweer Sinterklaas. Ook dit jaar zal de Sint met z’n Pieten ons een bezoek brengen......... En wel op woensdag 26 november in het MFG gebouw in Elst, in de zaal op de 1ste verdieping bij de bar.

De middag staat in het teken van sport- en spelactiviteiten, onder begeleiding van de pieterbazen.

We zouden het erg leuk vinden als jij de 26ste ook komt. Wil je je vader en/of moeder vragen om je om 14.00 uur te brengen en je om 16.30 uur weer te komen ophalen?

Als je het leuk vindt, mag je natuurlijk zelf ook als piet verkleed komen.

Hopelijk tot ziens op ons Sinterklaasfeestje!


JAC vv Musketiers