Spelregelavond: leuk en nuttig!

11-03-2016

Spelregelavond: leuk en nuttig!

Gisteravond was Jeroen Manschot, scheidsrechter betaald voetbal, te gast in ons clubhuis. Hij leidde de spelregelavond die onze club in samenwerking met de KNVB organiseerde. De opkomst was goed en de deelnemers deden actief mee aan deze interactieve en informatieve avond.

Het werd al met al een leerzame en gezellige avond waar de aanwezige spelers, trainers, leiders, ouders, bestuursleden en scheidsrechters wat van hebben opgestoken. De reacties van zowel Jeroen Manschot als de aanwezigen waren positief.

Mooi om te zien dat de aanwezigen stuk voor stuk actief bezig zijn de voetbalsport bij onze club gezellig en sportief te houden. Er wordt wellicht een vervolg gegeven aan deze avond, dus kon je er niet bij zijn? Hou de berichtgeving in de gaten!